Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Φθινόπωρο!!




Μετά από προσεκτική ανάγνωση των fellow bloggers που έχουν γίνει πλέον αγαπημένη μου συνήθεια, η οποία έληξε πανηγυρικά τη θερινή απουσία μου, με ελάχιστα σιδηροδρομικά διαλείμματα στο ενδιάμεσο, θεώρησα πρέπον να κάνω αισθητή την επάνοδό μου στο Διαδίκτυο. Θεώρησα πως είναι ύψιστο χρέος μου προς τους ψηφοφόρους μου, συγγνώμη τους αναγνώστες μου ήθελα να γράψω, να επανέλθω επιτέλους με κάτι στο εβλογολόγιό μου.



Για τις εκλογές δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο. Το τριήμερο που πέρασε μπορεί να συνοψιστεί στα εξής: Πήγα, είδα, εψήφισα. Αυτά.

Αν κάτι θετικό προέκυψε από τα μετεκλογικά μαχαιρώματα του ΠΑΣΟΚ, είναι το καινούργιο κινητό που προέκυψε ως δώρο, προς αντικατάστασιν της αιωνόβιας παντόφλας που είχα μέχρι τώρα.



Για το μπάσκετ απλά δεν έχω λόγια. Ειδικά το παιχνίδι του προημιτελικού με άφησε με κλεισμένο λαιμό. Ακόμα ξεροβήχω.





Το μόνο εποικοδομητικό που έχω να προσθέσω στη μέρα σου είναι κάτι που πρέπει να ομολογήσω πως
μέχρι τώρα δεν το γνώριζα. Κάτι που στο αθώο μικροσκοπικό μυαλό μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Κάτι που, για μία ακόμη φορά, με κάνει να υποκλίνομαι στο μεγαλείο της φύσης. Κάτι που δικαιώνει την πεποίθησή μου πως, αν ποτέ επισκεφτώ τον πάλαι ποτέ κοιμώμενο γίγαντα, θα πάρω μαζί μου πολλά ταπεράκια.


Για να μη σπαταλάω άδικα τον υπερπολύτιμο, είμαι σίγουρη, χρόνο σου, και χωρίς να μακρυγορώ άλλο, διάβασε αυτό.




ΥΓ: Η ευθύνη της ανάγνωσης αυτού του βλογ βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τον αναγνώστη. Μετά το άνοιγμα της σελίδας από τον εκάστοτε browser, ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τυχόν αδικαιολόγητη απώλεια χρόνου και πρόκληση εγκεφαλικών βλαβών.

Εκ της διευθύνσεως


4 σχόλια:

Beatrix Kiddo είπε...

gia to.. megaleio tis fisis tha sou pw: to eida, to mirisa, den to efaga pote.
Kai na prosthesw oti iparxei kai ena paromoias vrwmas fagito stin iapwnia pou legetai nato kai einai sapia fasolia, ta opoia distixws dokimasa. to latrevoun oi iapwnes opws kai mia peiragmeni ellinida pou gnwrisa ekei.
filakiiiia

ζορρό είπε...

Τι να πει κανείς, περί ορέξεως...

ζορρό είπε...

Ευτυχώς που δεν έχουν βρει ακόμα τρόπο να μεταφέρονται με κάποιον τρόπο οι οσμές μέσω του Ιστού.

Πάντως, αυτό με τα σάπια φασόλια ούτε να το φανταστώ δε θέλω.

ζορρό είπε...

Ουάου, με αυτό έφτσα τα 4 comments.

Μου φαίνεται πως πρέπει να γράφω πολλαπλές απαντήσεις στα σχόλια πιο συχνά.