Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Βζζζζζ




Όχι, δεν έχει κάτσει μυγάκι και στη δική σας οθόνη...




Είναι άνοιξη, έξω η φύση ανθίζει, ο ήλιος λάμπει, τα πουλάκια κελαηδάνε κι εγώ κάθομαι εδώ, αγαπημένοι μου αναγνώστες, και γράφω στο - ο θεός να το κάνει - blog μου. Για να φανταστείτε το μέγεθος του τέλματος στο οποίο έχω περιέλθει, θα σας περιγράψω το εξής περιστατικό. Αγωνιζόμενη να τελειώσω μια ρημάδα εργασία, ώστε το σκ να μπορέσω να βάλω τις βάσεις του καλοκαιρινού μου μαυρίσματος, και μετά από ώρες μπροστά στην οθόνη, έρχεται και θρονιάζεται επάνω της ένα θρασύτατο μυγάκι, μες τη μέση το άτιμο, εμποδίζοντάς με να διαβάσω το κείμενο που έγραφα (εντάξει, δεν έπιανε και πολύ χώρο, το μυγάκι εννοώ, αλλά άμα βαριέσαι να κάνεις δουλειά, όλα σου φταίνε). Και εννοείται πως δεν μπορούσα να κάνω έτσι το χεράκι μου για να φύγει, ή έστω να του δώσω μία με το πληκτρολόγιο για να πάει να βρει το δημιουργό του, όοουχι. Προς επιβεβαίωση της βαρεμάρας μου, κούναγα με το ποντίκι το βελάκι στην οθόνη κάτω από το σημείο που το άτιμο
είχε διαλέξει, μπας και φιλοτιμηθεί και ξεκουμπιστεί! Η έμφυτη περιέργεια του βιολόγου, βλέπετε, να δω τι θα κάνει!

"Το άτιμο" εννοείται πως δε χαμπάριαζε. Μάλιστα, μες στην αναίδεια, άρχισε να κόβει και βόλτες! Από το παραπάνω γεγονός ένα συμπέρασμα μπορώ να βγάλω: δεν υπολογίζουν την επιστημονική καριέρα
ή την τεχνολογία τα σημερινά ασπόνδυλα... Βέβαια, μπορεί το πρόβλημα να είχε λυθεί, αν είχα μπει στο ίντερνετ από τα linux, και όχι από τα xp. Τι να σας πω, τώρα είναι λίγο αργά να το δοκιμάσω. Ο mozilla, πάντως, γι' αυτό το bug δεν έκανε τίποτα.

Το χειρότερο απ' όλα είναι πως το μόνο αξιοσημείωτο πράγμα που μου συνέβη σήμερα και μοιράζομαι μαζί σας είναι αυτό το μικρό, ασήμαντο συμβάν.
Μου φαίνεται πως πρέπει να σταματήσω να κοιτάω αυτή την οθόνη, να ανοίξω κανένα βιβλίο, να πάω για κανένα μπανάκι μπας και ξελαμπικάρω...



ΥΓ 1 : Εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, για να τις διαβάζεις, μάλλον χρειάζεται να ακολουθήσεις τα δραστικά μέτρα που προτείνω και για μένα.


ΥΓ 2 : "Το άτιμο" επέστρεψε δριμύτερο ενώ έγραφα το ΥΓ 1. Να θυμηθώ να ζητήσω από τον dizzyk να φτάξει ηλεκτρονική μυγοσκοτώστρα.

4 σχόλια:

dizzyk είπε...

Ο dizzyk χρησιμοποιεί την ίδια ακριβώς μέθοδο (aka το-mouse-κάτω-από-τη-μύγα). Μόνο που, στην EIZO οθόνη ΔΟΥΛΕΥΕΙ :P

anatolh είπε...

Άντε χάσου άτιμο ζουζουνάκι!!!

ζορρό είπε...

@dizzyk: Λες αυτό να φταίει, που έχεις την τέλεια οθόνη κιεγώ το ακριβώς αντίθετο? Είναι μία πιθανή εξήγηση, αλλά χρειάζεται επιπλέον πειράματα επιβεβαίωσης και στις δυο, ώστε να εξετάσουμε την επαναληψιμότητα των αποτελεσμάτων.

@Ανατολή: Και δεν είχα και το σπαθί μου πρόχειρο, να το σημαδέψω με το Ζ, να δεις, ξαναπατάει πόδι επάνω στο κείμενο?

dizzyk είπε...

http://majman.net/fly_preloader.swf

Και no comments...