Κυριακή 27 Μαΐου 2007

So, you think you can dance!



Μετά από εξονυχιστικές, στατιστικά πρωτοποριακές, μοναδικές στο είδος τους και άκρως ενδιαφέρουσες έρευνες ανακαλύψαμε ότι, τελικά, αυτό που είναι η απόλυτη πηγή ηδονής για κάθε blogger, ισχύει και στη δική μου περίπτωση : ναι, έχω αναγνωσιμότητα!!

Γράφω αυτό το ποστ διότι επληροφορήθην πως
χτες είχε πέσει ο κεντρικός server του Gμαίηλ για ολίγα λεπτά, λόγω υπερφόρτωσης του δικού μου μέηλ. Σας παρακαλώ, λοιπόν, εσάς τις μανιώδεις ορδές των αναγνωστών μου, να μη μου στείλετε άλλα μηνύματα λατρείας. Έχω ήδη ξεκινήσει να απαντώ στα 2,38 φανταστικομμύρια μηνυμάτων, δε σας κοροϊδεύω, αλλά με βάση πρόχειρους υπολογισμούς, αν συνέχιζα μόνη μου, χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια, δύο τινά θα διέκοπταν εν καιρώ αυτό το θεάρεστο έργο : ή η γη θα βρισκόταν στην πορεία ατυχούς κομήτη, με αποτέλεσμα την πλήρη εξαφάνιση της ζωής στον πλανήτη, ή θα τελείωνε κάθε πηγή ενέργειας, σβήνοντας τον υπολογιστή μου δια παντός.

Γι' αυτό, έχω προσλάβει ένα διαρκώς αυξανόμενο τιμ επαγγελματιών συγγραφέων για την πραγματοποίηση αυτού του εγχειρήματος, μία απο τις οποίες (ναι, είναι όλες γυναίκες, γιατί γράφουν με περισσότερο συναίσθημα, και διαθέτουν αντίστοιχα εμφανισιακά προσόντα, με εμένα εννοείται) εικονίζεται στην φωτογραφία. Μην ανησυχήσετε, εάν αργήσω να σας απαντήσω. Δε θα φταίω μόνο εγώ.








Τυπική υπάλληλος, οδυρομένη διότι δεν έφτασε το ημερήσιο όριο απαντήσεων, αποζητούσα κατάλληλη τιμωρία.



Spoilers end here.



...


Κι επειδή μάλλον περνάω την jazz περίοδο, και το συγκεκριμένο τραγούδι από την Ella και τον Louis μου έφτιαξε τη διάθεση, και για να φτιάξει και η δική σας, το ανέβασα και το αφιερώνω εξαιρετικά :


Δεν υπάρχουν σχόλια: