Σάββατο 19 Μαΐου 2007

Βζζζζζ μέρος δεύτερον



Εισαγωγή

Μετά από απαίτηση του κοινού μου, που διψά για ποιοτικά αναγνώσματα, αλλιώς δε θα διάβαζε εμένα, αλλά Κάφκα, σας προσφέρω μια μικρή ανταπόκριση από το γνωστό μέτωπο: η μυγοσκοτώστρα που ο dizzyk κατάφερε να ανασύρει από τα βάθη του ίντερνετ έδωσε αποτελέσματα!

Πειραματική διαδικασία

Πολλαπλές επαναλήψεις του ιδίου πειράματος έγιναν αρχικά από 2 ανεξάρτητους μεταξύ τους παρατηρητές (εμένα και τον
dizzyk). Τα πειράματα διεξήχθησαν in silico, σε διαφορετικές και τυχαίες μεταξύ τους ώρες, δυστυχώς, όμως, λόγω προβλημάτων στο σύστημα καταγραφής (βαριόμασταν να τα κρατήσουμε) έχουμε μόνο τον ποιοτικό έλεγχο.
Επιπρόσθετος έλεγχος πραγματοποιήθηκε από παγκοσμίως γνωστή συνάδελφο στην εξολόθρευση ασπονδύλων, και χρησιμοποιήθηκε για έλεγχο των προηγούμενων.

Αποτελέσματα

Εγώ και ο dizzyk σε όλες τις δοκιμές είχαμε ως ποιοτικό αποτέλεσμα, όλως περιέργως, sucky. Ο έλεγχος της συναδέλφου, όμως, απεκάλυψε πως υπάρχουν αρκετα κενά στην προσέγγιση του προβλήματος που υιοθετήσαμε, διότι με τη δεύτερη προσπάθεια μας ισοπέδωσε και έφτασε σε decent αποτέλεσμα με χρόνο 23.71 sec (αν κάνω λάθος, παρακαλώ να διορθωθεί).

Συμπεράσματα

Επειδή το blog είναι δικό μου, και με πλήρη περιφρόνηση της κοινής λογικής που επιτάσσει να παραδεχτώ την ήττα μου, καταλήγω στο ότι:

α) η εν λόγω συνάδελφος είχε εξασκηθεί μυστικά πίσω από την πλάτη μας, και είχε εξοικειωθεί με το software
βου) η συνάδελφος είχε αναπτύξει ιό, ο οποίος αναγνώριζε τον εκάστοτε χρήστη και μας "έριχνε" στο σκορ
γου) η συνάδελφος μας είχε κάνει βουντού για να επηρεάσει τις επιδόσεις μας.


Αναμένουμε προτάσεις για δημοσίευση σε έγκριτο επιστημονικό περιοδικό.