Τρίτη 29 Μαΐου 2007

Φρουτοπικόν



Οφείλω να σας προειδοποιήσω πως είμαι πολύ χαρούμενη και πως έχω ένα ηλίθιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στη φάτσα μου αυτή τη στιγμή.


Επίσης, οφείλω να σας προειδοποιήσω πως, αν συνεχίσετε να διαβάζετε αυτό το ποστ, το κάνετε με δική σας και μόνο ευθύνη, γιατί είναι πολύ πιθανό να το πάθετε κι εσείς.




...

Είναι λυτρωτικό το πώς οτιδήποτε με γυρίζει πίσω στην παιδική μου ηλικία, μου φέρνει μόνο ευχάριστες αναμνήσεις, αφού ό,τι δυσάρεστο είχα να θυμάμαι, ο Χρόνος το έχει κάνει να μοιάζει πλέον ασήμαντο.


Εκτός από το ποδήλατο, τα παγωτά, το μαγείρεμα με τη μαμά και τα μαστορέματα με το μπαμπά, το διάβασμα, τα ατελείωτα καλοκαίρια με τα ατελείωτα μπάνια στη θάλασσα και τις βουτιές και τις βόλτες στην παραλία, τις εκθέσεις βιβλίου, το πιάνο μου, τα κόμιξ και άλλα αμέτρητα πράγματα που συνθέτουν την παιδική μου ηλικία, θέση στις ευχάριστες αναμνήσεις μου έχουν πάρει και οι παιδικές εκπομπές που έβλεπα μικρή. Ξέρετε ποιες εννοώ, είναι πολύ πιθανό να βλέπαμε τις ίδιες. Τέτοιες σειρές δεν δείχνουν πλέον τα κανάλια, και για αυτές ήταν κυρίως υπεύθυνη η κρατική τηλεόραση, αφού ιδιωτική δεν υπήρχε ακόμα. Κάποιες από αυτές τις έχουν προβάλλει σε επανάληψη, αλλά όχι όλες, και σίγουρα όχι τις πιο αγαπημένες μου, τουλάχιστον όχι όσο θα ήθελα.


Τώρα, που οι καλοί κύριοι των εταιρειών τηλεφωνίας μας έφεραν τις ευρυζωνικές συνδέσεις, άρχισα κι εγώ στα 26 μου να ψάχνω για κάποιες αναμνήσεις των παιδικών εκπομπών που μου έλειπαν. Και σιγά σιγά, κατάφερα να βρώ κάποιες από αυτές, όπως η κάντυ κάντυ και η οδύσσεια του διαστήματος. Άλλες φρόντισαν οι καλοί κύριοι της κρατικής τηλεόρασης να τις ξαναπροβάλλουν, ώστε να τις δουν και οι μικρότεροι και να χαρούν κι αυτοί, όπως την Παρασκευούλα με το κουτί, το Ρούχλα και τα παραμύθια της. Τη Φρουτοπία (μεγάλη μου λατρεία αυτή) την έχει δείξει μια δυο φορές σε επανάληψη, πριν από 2 καλοκαίρια, μάλιστα, θυμάμαι πως ξυπνούσα το πρωί, έβλεπα ένα επεισόδιο και μετά πήγαινα στη δουλειά.


Σε αυτό το παζλ, όμως, μου λείπουν 2-3 κομματάκια, ένα από τα οποία, το παλαιότερο, θα θυμούνται ίσως και οι λίγο μεγαλύτεροι από εμένα, γιατί όταν προβαλλόταν, εγώ δεν πήγαινα καν στο νηπιαγωγείο. Ίσως αυτή η σειρά να είναι και μία από τις πρώτες αναμνήσεις που είχα σαν παιδάκι.

Ε, λοιπόν, κατάφερα να το βρω πριν λίγο!

Κι επειδή μάλλον αποτελεί μια πολύ ευχάριστη ανάμνηση και για άλλους, δε θα σας κρατήσω άλλο σε αγωνία και θα σας παροτρύνω να
δείτε αυτό.



:)

9 σχόλια:

ikd είπε...

Είσαι νινί ακόμα :)

Στην παιδική μου ηλικία, βλέπαμε Μπόλεκ και Λόλεκ (εισαγωγή από την Πολωνία) :)

Ι.

ζορρό είπε...

Κι εγώ έβλεπα Μπόλεκ και Λόλεκ, κύριε, και όχι μόνο αυτούς. Απλά εγώ τα έβλεπα σε επανάληψη, προφανώς. Δε φταίω που μεγαλώσατε νωρίτερα από εμένα (είπα, οι λίγο μεγαλύτεροι).

:)

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν σίγουρη πως εννοούσες τον παραμυθά!!

Να συμπληρώσω στις μνήμες "Η Πολυάννα μεγαλώνει"," Η Πολυάννα παντρεύεται" ,"Η Πολυάννα μαμά" όλα τα κόμιξ συν το Μπλεκ και τους 4 φανταστικούς ( ή έιμαι η μόνη) και φυσικά τρελλαινόμουν για τα κινούμενα σχέδια του σαββάτου το μεσημέρι πολύ πριν την ξένη ταινία που έβλεπα με τις μεγάααααλες μου αδερφές.( ή μήπως το ξέχεσα?)

Ανώνυμος είπε...

hello παιδιά,
μήπως θυμάται κανείς ένα παιδικό στα κρατικά, περίοδος 87-90, με έναν παππού και κάτι πιτσιρίκια σε ένα λεωφορείο που ψάχνανε ένα θησαυρό που ήταν μια σαλαμάνδρα;
Διαβάζεται πολύ ό,τι να ναι, αλλά αυτά θυμάμαι. Δεν το ξέρει κανείς... Λέτε να το φαντάστηκα;
Επίσης να υπενυθμίσω τον λίγο νεότερο, γιατί είμαι και μικρότερη, Captain Planet!!!

anatolh είπε...

Νίκη,
το παιδικό με τη σαλαμάνδρα το θυμάμαι και εγώ.Ήμουν φαν και το έβλεπα.

Ζορρό,
τρία άλλα παιδικά θυμάμαι μας είχαν κρατήσει συντροφιά: "Η Άννα των αγρών", ο "καμπαμαρού" και ο "σποσ Μπίλι".
Το καλύτερο ήταν βέβαια αυτό που μας παρουσίασες.
Τι μου θύμησες τώρα!!!
Αλλά και οι βόλτες σε εκείνη την παραλία καλές ήταν:)
Φιλιά πολλά

ζορρό είπε...

Μπράβο παιδιά! Το πιάσατε το νόημα του ποστ, βλέπω.

@tsaperdona : Μην ανησυχείς, όπως βλέπεις δεν το ξέχεσες. Όσον αφορά το Μπλεκ, του οποίου ήμουν κι εγώ μεγάλη φαν, αν και κορίτσι, θα σας εξομολογηθώ πως αισθάνομαι τύψεις. Και αυτό, γιατί το καλοκαίρι περίμενα πώς και τι να έρθει μια θεία μου επίσκεψη, και να μου φέρει την, τεράστια πάντα προς μεγάλη μου τέρψη, τσάντα με κόμιξ που είχε κατασχέσει από τον εγγονό της. Ο ξάδερφος, 6-7 χρόνια μεγαλύτερος από μένα, τώρα με οικογένεια και παιδιά, έκανε γερή κατάθεση ανά τακτά χρονικά διαστήματα στον περιπτερά της γειτονιάς, αλλά μάλλον δε διάβαζε όλα του τα μαθήματα, με αποτέλεσμα να επωφελούμαι εγώ. Εκτός, λοιπόν, από το Μπλεκ, εμπλουτιζόταν και η συλλογή μου από Λούκυ Λουκ, μεταξύ άλλων, και από κόμιξ, τα πρώτα, με τις ιστορίες του Μπαρκς. Μάλιστα, κάπου στο πατρικό μου βρίσκεται και το "Χαμένοι στις Άνδεις", το πρώτο τεύχος της σειράς, αν έχει γλιτώσει από τα συμμαζέματα της μάνας μου.

@νίκη : Τη θυμάμαι κι εγώ αμυδρά αυτή τη σειρά, αλλά το όνομα δεν μου έρχεται στο μυαλό. Πάντως, όλο και κάπου θα την πετύχεις.

@ανατολή : Όντως.
Οι βόλτες θα επαναληφθούν λίαν συντόμως.
Και οι βουτιές, επίσης. :)

ζορρό είπε...

ΥΓ: το παραπάνω σχόλιο συνέγραψε παλιμπαιδίζουσα νεάνιδα υπό τους ήχους της Λιλιπούπολης.

Το χαμόγελο εξακολουθεί να υφίσταται.

dizzyk είπε...

νίκη, πιστεύω ότι λες αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=Z5hMNnXgH34

Και για όσους βαριούνται να ψάξουν:

Professor Poopsnaggle

Δυστυχώς δε μπορώ με τίποτα να θυμηθώ το ελληνικό όνομα της σειράς...

ζορρό είπε...

Ο κθηγητής Πούπσναγκλ και το ιπτάμενο λεωφορείο του!

Βέβαια, μέχρι κι εγώ το θυμήθηκα καλύτερα.
Και το τραγούδι των τίτλων στα γαλλικά :

http://www.rocler.qc.ca/fortier/Autobus%20volant.mp3